Marketing w wirtualnej sieci

Pozycjonowanie stron - stosowane metody

Pozycjonowanie stron jest już usługą standardową, z której chce korzystać znakomita większość przedsiębiorstw. To z kolei generuje dużą podaż, mnogość konkurencyjnych ofert i..

. kłopot dla starających się wybrać jedną z nich. Na co zatem zwrócić uwagę, zanim zdecydujemy się na konkretną firmę pozycjonującą?
Zakres usług
Promowanie strony w sieci to rozbudowany proces, dlatego analizę ofert powinno się zacząć od ich zakresu. Czasami zdarza się tak, że dana firma nie realizuje copywritingu, inna skupia się wyłącznie na optymalizacji, natomiast nas powinna interesować oferta kompleksowa, tj. nie wymagająca od nas wkładu własnego (np. w postaci samodzielnego pisania tekstów). Co taka oferta kompleksowa zawiera? Przede wszystkim:

Analizę panującej sytuacji naszej strony i skonfrontowanie jej ze stronami konkurencyjnymi;
Odpowiedni wyselekcjonowanie słów zasadniczych;
Optymalizację strony;
Tworzenie treści wchodzących w tzw. linkowanie (np. do katalogów);
Fachowe doradztwo.

Gdy już znajdziemy firmy z takimi ofertami, należy je rozpatrzeć pod względem skuteczności. Po czym poznać, że firma jest skuteczna? Bez wątpienia po pozycjach jej klientów dla kluczowych fraz – wyszukiwarki nie da się oszukać, dlatego spójrzmy, z jakimi klientami dana firma współpracowała i jakie ci klienci mają pozycje. Przy tym warto zwrócić uwagę na staż na rynku i wynikające z niego doświadczenie, formę kontaktu z klientem, referencje, ilość dotychczasowych realizacji na tle lat funkcjonowania firmy itd.
A co z gwarancją?
We współpracy z firmami SEO bardzo ważna jest gwarancja satysfakcji. Zaliczamy do niej przede wszystkim:

Płatność jedynie za osiągane rezultaty (tj. za utrzymanie się strony na danej pozycji w danym czasie);
Wykorzystywanie przez firmę jedynie „białych” technik pozycjonerskich (tj. niepowodujących ryzyka usunięcia naszej strony z rezultatów przez Google).

Jeszcze raz: pozycjonowanie stron to usługa standardowa, dlatego my, klienci, mamy do wyboru naprawdę wiele firm, które ją świadczą. Warto poświęcić zatem odpowiednią ilość czasu na ich analizę, ponieważ decyzja o współpracy z dobrym pozycjonerem może przyczynić się do wielkiego sukcesu (pierwsze miejsca dla najważniejszych fraz), jednakże decyzja o współpracy ze złym pozycjonerem może być wielką porażką (np. przez usunięcie naszej strony z rezultatów za stosowanie nieuczciwych technik pozycjonerskich).
Polecam: pozycjonowanie stron internetowych cena.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s